اخبار

دکتر سید مرتضی نبوی در بازدید از غرفه انتشارات: کتاب و کتاب‌خوانی، کلید پیشرفت و توسعه کشور

سید مرتضی نبوی | نمایشگاه کتاب تهران | انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب
دکتر سید مرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب بازدید کرد و با تازه‌های نشر این دانشگاه آشنا شد.

دکتر سید مرتضی نبوی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های علمی، بین‌المللی و فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب، بر اهمیت فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد و گفت: “پویایی هر جامعه‌ای به رشد فرهنگی آن جامعه بستگی دارد و در این میان توجه به کتاب و ترویج کتاب‌خوانی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به آموزه‌های دینی و تأکید بزرگان بر کتاب و کتاب‌خوانی، افزود: “این مساله باید به یکی از ارکان زندگی خانواده و جامعه اسلامی بدل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان سخنان مقام معظم رهبری در مورد ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، خاطرنشان کرد: “تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه مانده‌اند و ما باید با توجه و حمایت ویژه برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش کنیم.

در این بازدید، دکتر مهدی محمدی شجاعی، رئیس انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن تقدیر از حضور دکتر نبوی، به بیان گزارشی از تازه‌های نشر این انتشارات پرداخت.